Màrqueting i fidelització de clients
Ds
10/02/2024
–
09/03/2024
09:00
–
14:00
Màrqueting i fidelització de clients
Ds
10/02/2024
–
09/03/2024
09:00
–
14:00
Modalitat
online
Durada
25.00
Nivell
Certificado Oficial
Preu
0 € subvencionat
Què aprendré?
- Descriure les estratègies, eines i avantatges del màrqueting directe traçant un pla per beneficiar-se'n.
- Aconseguir una relació duradora i progressiva amb els clients existents així com una estratègia per a la seva fidelització, venent més allargant el LTV (valor total del client).
Continguts
Tècniques offline i en línia
Pla de màrqueting directe; Anàlisi de situació; Determinació objectius; Selecció i elaboració d'estratègies; Presssuposts; Seguiment i control
Estratègies de fidelització; Cross/up-selling; Claus per a un pla de fidelització; Estratègies de retenció; CAC vs cost de retenció; Enllaços/Tribu
Màrqueting Relacional; Generació de BBDD; Segmentació
A qui va dirigit?
- Per a aturats
- Per a treballadors (col·lectiu prioritari)
- Per a autònoms (col·lectiu prioritari)
De què podré treballar?
- Responsables de vendes, Venedors, Personal de màrqueting
- *Pendent d'aprovació
De què podré treballar?
- Responsables de vendes, Venedors, Personal de màrqueting
Reservar plaça
Què diuen de nosaltres?
Alex Olivella
“Molt bona experiència en els dos cursos que he realitzat, tant presencialment com a les classes online. Gran personal de recepció i molt bons professors. Ni una sola pega per posar-los.
100% RECOMANAT!“
3914
859