Polítiques de màrqueting
Dll, Dm, Dx, Dj, Dv
10/05/2023
–
01/06/2023
08:30
–
14:30
Polítiques de màrqueting
Dll, Dm, Dx, Dj, Dv
10/05/2023
–
01/06/2023
08:30
–
14:30
Modalitat
mixta
Durada
100.00
Nivell
Certificado Oficial
Preu
0 € subvencionat
Què aprendré?
- Analitzar la situació de mercat de productes i serveis
- Analitzar els factors que intervenen en la política de producte de plans de màrqueting a partir de diferentes carteres de productes
- Calcular els preus dels productes i serveis
- Analitzar els factors que intervenen en la política de distribució segons diferents tipus de productes i serveis, clients i sectors
- Definir accions de comunicació i de màrqueting
- Elaborar el briefing de diferents tipus de productes o marques
- Relacionar entre sí les variables que intervenen en les polítiques de màrqueting
- Aplicar sistemes de control i seguiment de les variables i accions previstes en diferents tipus de plans de marketing
Continguts
Planificació de màrqueting. Política de producte. Política de preus. Política de distribució. Política de comunicació.
Ejecució i implantació del pla de màrqueting. Seguiment i control del pla de màrqueting.
A qui va dirigit?
- Per a aturats (col·lectiu prioritari)
- Per a treballadors
- Per a autònoms
De què podré treballar?
De què podré treballar?
Reservar plaça
Què diuen de nosaltres?
Alex Olivella
“Molt bona experiència en els dos cursos que he realitzat, tant presencialment com a les classes online. Gran personal de recepció i molt bons professors. Ni una sola pega per posar-los.
100% RECOMANAT!“
3458
752